Beofgradski MCF Megacom Film – Diznijev najnoviji film „Lilo i Stič“ koji se upravo nalazi na repertoaru svetskih i domaćih bioskopa, za samo prvih pet dana prikazivanja kod nas pogledalo je više od 55.000 gledalaca.
I globalno film beleži uspešne rezultate, pa je tako objavljeno da je u prvom vikendu prikazivanja postignuta zarada od 183 miliona dolara u Americi, kao i 341,7 miliona dolara širom sveta.
Ovaj igrani film dugo se najavljivao kao hit koji sledi. Najpre smo mogli da vidimo Stiča na brojnim proizvodima i reklamama, a sada je konačno stigla i filmska verzija, odnosno rimejk koji je pre dve decenije u potpunosti privukao fanove. Nekad kao crtani film, sada kao igrani sa glumcima u kadru Lilo i Stič, prema komentarima onih koji su ga pogledali, iznad svega reč je o emotivnom ostvarenju, sa značajem porodice, kao osnovne vrednosti.
Pre nekoliko dana u Beogradu je održana i velika premijera sa glumcima koji su učestovali u sinhronizaciji, a Milan Antonić, koji pozajmljuje glas Stiču navodi da je reč o pravom rolerkosteru:
„Ostvarenje koje izaziva jake emocije, ujedno kako suze, tako i radost..Jedna potpuno nova generacija upoznaje Stiča, malenu Lilo i njihov porodični svet. Čeka vas ozbiljno dobar film”.
Priča Lilo i Stič je priča o malom plavičastom vanzemaljcu, pristiglom na Zemlju kao eksperiment. Impulsivno i divlje stvorenje združiće se sa devojčicom Lilo, a ona će konačno pornaći toliko traženog prijatelja. Odatlem kako se navodi i proizilazi poruka priče o zajedništvu kao važnom segmentu života, kao i da porodica može biti nešto više od krvnog srodstva.
Foto: The Disney Studios